برترین ها

ساخت وبلاگ

موتور شارژی کروز با ظاهری جذاب هدیه ای ایده آل برای کوچولوهای شما (37 ماهه تا 96 ماهه) است. موتورسیکلت برقی 12 ولتی ما نه تنها به کودکان سرگرمی بی پایان می دهد، بلکه مهارت های حرکتی آنها را نیز توسعه می دهد.

چراغ‌های جلو، موسیقی، نمایشگر برق و بوق برای کودک شما سرگرمی بیشتری به ارمغان می‌آورد. دارای پورت USB برای اتصال دستگاه فلش برای موسیقی و علاوه بر این با فشار دادن کلید رو به جلو/عقب، کودک شما می تواند جهت آن را بر اساس نیاز خود کنترل کند.

بچه ها همچنین می توانند روی پدال پا بگذارند تا از یک تجربه رانندگی شگفت انگیز لذت ببرند. علاوه بر این موتور شارژی کروز دارای سرعتی بین 1.2 تا 1.5 مایل در ساعت است.

باتری قابل شارژ 12 ولت و آداپتور شارژر دارای گواهینامه UL زمان 60 دقیقه کار را تضمین می کند و به بچه ها اجازه می دهد تا از لذت سواری کاملاً لذت ببرند. برای محافظت بهتر از ایمنی کودک، ما آن را با 2 چرخ آموزشی قابل جدا شدن برای حفظ تعادل مجهز می کنیم.

مواد بکار رفته و پلاستیک با کیفیت بالا دوام و استحکام عالی را تضمین می کنند. بنابراین، این وسیله نقلیه می تواند تا 30 کیلوگرم وزن را کاملاً تحمل کند. اجازه دهید فرزندانتان همین الان ماجراجویی خود را شروع کنند.

چرخ‌های آموزشی جداشونده: موتورسیکلت شارژی کروز با چرخ‌های آموزشی جداشونده در دو طرف به جلوگیری از واژگونی و افزایش پایداری کلی در طول فرآیند سواری کودک کمک می‌کند، بنابراین چرخ‌های آموزشی می‌توانند تجربه سواری نرم و ایمن را برای کودکان شما فراهم کنند.

عملکردهای مختلف: بچه ها می توانند موسیقی و بوق را با فشار دادن دکمه های روی داشبورد کنترل کنند، بچه ها می توانند از یک سوئیچ جلو/عقب برای کنترل موتور و فشار دادن پدال پا استفاده کنند و وسیله نقلیه را حرکت دهند، علاوه بر این، وسیله نقلیه به چراغ های جلو نیز مجهز است. ، پورت USB و نمایشگر برق برای ارائه سرگرمی بیشتر طراحی شده اند.

موتور قدرتمند و زمان بازی طولانی: مجهز به دو موتور قدرتمند، وسیله نقلیه سرعت مطمئنی را در 1.2-1.5 مایل در ساعت تضمین می کند، دارای باتری قابل شارژ 12 ولت و آداپتور شارژر دارای گواهینامه UL، موتورسیکلت بعد از شارژ کامل به کودک شما این امکان را می دهد که به مدت 60 دقیقه به طور مداوم سرگرم شود.

مواد ایمن و بادوام: ساخته شده از موادی مستحکم و قوی که برای 1 کودک در محدوده وزنی 30 کیلوگرم مناسب است. بنابراین، موتور شارژی کروز به اندازه کافی ایمن است که فرزندان شما بتوانند سوار شوند، علاوه بر این، صندلی ارگونومیک می تواند با انحنای بدن کودک شما مطابقت داشته باشد و راحتی بیشتری را ارائه دهد.

هدیه ایده آل برای کودکان شما: ظاهری جذاب آن را به یک هدیه عالی برای تولد کوچولوی شما (2 تا 8 ساله) تبدیل می کند، با چرخ های بادوام، بچه ها می توانند از لذت سواری در هر جاده صافی لذت ببرند، ضمنا، این موتور شارژی می تواند هماهنگی و مهارت های حرکتی کودکان را نیز توسعه دهد.

 

ضمانت قیمت و ضمانت کالا

موتور شارژی مدل کروز را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه تنها از فروشگاه اسباب بازی عزیز تویز تهیه نمایید.

گارانتی معتبر و قابل اعتماد امری مهم در خرید محصولات شارژی و برقی بشمار می رود که مجموعه عزیز تویز با عنایت به ضرورت این موضوع، محصولات شارژی را با ضمانت نامه معتبر شرکتی به مشتریان خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی عزیز تویز علاوه بر فروش محصولات، تعمیرات ماشین و موتورهای شارژی را نیز میپذیرد که شما میتوانید با مراجعه به پیوند زیر اگر سوالی در این خصوص دارید مطرح نمایید و کارشناسان ما در کوتاهترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود.

برترین ها...
ما را در سایت برترین ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pouria myblogs بازدید : 248 تاريخ : چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت: 2:48

این بسیار هیجان انگیز و لذت بخش است که ببینید بچه های شما در ماشین اسباب بازی برقی جدید خود در حال پرسه زدن هستند و از ساعت ها سرگرمی و هیجان لذت می برند.

بچه ها عاشق اسباب بازی هایی هستند که به آنها احساس بزرگ شدن می دهد. بچه‌های شما در هر سنی که باشند، از این واقعیت که ماشین شخصی خود را برای گشت و گذار در داخل یا خارج از خانه دارند، لذت خواهند برد.

ماشین‌‌های شارژی بچه‌ها می‌توانند گران باشند، به خصوص اگر نیاز به تعمیر داشته باشند یا ماشین آسیب دیده را جایگزین کنند. مهم است که والدین خود را با ترفندها و نکاتی در مورد نحوه تعمیر ماشین اسباب بازی برقی مسلح کنند.

ماشین های شارژی بسیار سرگرم کننده هستند و نسبتاً محکم. خوشبختانه، ماشین‌های شارژی مخصوص بچه‌ها معمولاً از قطعات پلاستیکی ساخته می‌شوند و با گیره‌ها و پیچ‌های ساده در کنار هم قرار می‌گیرند و انجام تعمیرات و تعویض قطعات را برای هر کسی آسان می‌کند.

در بیشتر موارد، موضوع تعمیر قطعات شکسته نیست، بلکه تعویض قطعاتی است که دیگر کار نمی کنند. یادگیری این که خودتان این تعمیرات را انجام دهید به جای بردن ماشین به گاراژ می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند و به فرزندتان زمان بیشتری برای بازی با اسباب بازی خود بدهد.

بیایید برخی از رایج ترین مشکلات و نحوه رفع آنها را بررسی کنیم.

 

مشکل و تجهیزات مورد نیاز را تشخیص دهید

یکی از تجهیزات کلیدی که برای تشخیص دقیق مشکل ماشین برقی فرزندتان نیاز دارید، یک ولت متر ارزان و ساده است. این ابزار برای ارزیابی باتری، سلامت شارژر باتری و مشکلات موتور ضروری است. به علاوه، می‌توانید از آن برای اجرای بیشتر عیب‌های تشخیصی مورد نیاز برای مشکلات الکتریکی ماشین اسباب‌بازی خود استفاده کنید.

علاوه بر آزمایش باتری و موتور، بسیاری از ولت مترها دارای پروب های اضافی هستند که می توانند جریان را در سیم ها آزمایش کنند، که برای مشکلات مختلف دیگری که ممکن است در ماشین اسباب بازی شما رخ دهد، مانند شکستگی پدال پا، مفید باشند.

در غیر این صورت، به ابزارهای معمولی در دسترس نیاز دارید، مانند پیچ ​​گوشتی، انبردست و چکش – همه ابزارهایی که می توانید در جعبه ابزار خود در خانه پیدا کنید. شما به هیچ چیز فانتزی نیاز ندارید!

در واقع بهتر است از ابزارهای برقی یا مته برای سفت کردن پیچ های ماشین اسباب بازی کودک خود استفاده نکنید. سفت کردن با دست بهتر است زیرا در برخی موارد نمی خواهید پیچ ​​ها خیلی سفت شوند یا پیچ ها را بردارید.

رایج‌ترین دلایلی که ماشین اسباب‌بازی برقی شما کار نمی‌کند، سیم‌های بد یا شل، خوردگی، باتری‌های مرده، سوئیچ‌ها یا کانکتورهای شکسته یا زمانی که نگهدارنده‌های چرخ بیش از حد سفت هستند، است. به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه این مشکلات رایج را تعمیر کنید و قطعات مختلف خودروی برقی خود را تعویض کنید!

 

نحوه تعمیر و تعویض باتری ماشین شارژی

اکثر باتری های ماشین شارژی می توانند چند سال یا بیشتر دوام بیاورند. در نهایت نیاز به تعمیر یا تعویض خواهند داشت. هوای سرد و عدم استفاده از ماشین اسباب‌بازی برای ماه‌ها در یک زمان، عمر باتری آن را کاهش می‌دهد.

برای تعمیر یا تعویض باتری خودرو:

  • باتری خودرو (معمولاً زیر صندلی یا در کاپوت) را پیدا کنید.
  • اتصالات پلاگین را بردارید و به آرامی باتری را از ماشین خارج کنید.
  • در استفاده از باتری ها مراقب باشید زیرا حاوی اسید سولفوریک هستند که می تواند پوست شما را بسوزاند.

از آنجا باید تشخیص دهید که باتری خراب است یا چیز دیگری در جریان است. اولین قدم استفاده از ولت متر برای بررسی سلامت باتری است.

اگر باتری شارژ نمی شود، از ولت متر استفاده کنید تا ببینید آیا ولتاژ دارد یا خیر. اگر کار را کرد، نشانه مشکل دیگری است، مانند شارژر باتری.

شارژر باتری را بررسی کنید تا مطمئن شوید که درست کار می کند. ممکن است شارژر به جای باتری نیاز به تعویض داشته باشد، که می تواند هزینه زیادری در باتری جدید صرفه جویی کند! اگر باتری تمام شده و ولتاژ ندارد، باتری مشکل دارد و باید تعویض شود.

یکی دیگر از مشکلات رایج باتری، خوردگی کانکتورها است. اگر کانکتورها اکسید شده باشند، حتی اگر باتری کاملاً شارژ شده باشد، نمی توانند انرژی را به خودرو منتقل کنند. خوشبختانه، می‌توانید بدون خرید باتری جدید، فقط کانکتورها را تعویض کنید.

هنگام بازرسی باتری، سیم های شل یا خراب را نیز بررسی کنید. شما می توانید به جای خرید یک باتری کاملا جدید، این قطعات را جداگانه تعویض کنید.

علاوه بر این، باتری را از نظر سایش بیش از حد یا آسیب های دیگر مانند ترک و خوردگی بررسی کنید. حتی اگر باتری شارژ کامل داشته باشد، خوردگی زیاد یا زنگ زدگی آن را می پوشاند ممکن است دلیل کار نکردن ماشین شارژِی شما را توضیح دهد. این علائم نشان می دهد که باید باتری را تعویض کنید.

اگر باتری خود را تعویض می کنید، لطفاً مطمئن شوید که باتری قدیمی خود را به درستی دور بیندازید.

لطفاً توجه داشته باشید که ثابت نگه داشتن باتری به شارژر و در نتیجه شارژ بیش از حد آن، عمر باتری آن را نیز کاهش می دهد و باعث آسیب می شود.

 

نحوه تعمیر و تعویض لاستیک ماشین شارژی

تعویض لاستیک های ماشین شارژی شبیه تعویض لاستیک های پنچر در یک ماشین واقعی است، فقط یک چهارم اندازه! فرآیند تعویض لاستیک ماشین اسباب بازی ساده است:

  • پیچ لاستیک های فعلی خودرو را باز کنید.
  • آنها را حذف کنید.
  • آنها را با لاستیک های نو تعویض کنید.

شما به راحتی می توانید این فرآیند را با بالا بردن ماشین اسباب بازی یا چرخاندن آن به پشت آن تکمیل کنید – هر راهی که به شما امکان می دهد مستقیم ترین دسترسی را به همه چرخ ها داشته باشید. نگهدارنده ها و کلاهک های هر چرخ را باز کنید. پس از باز کردن لاستیک ها، می توانید لاستیک های قدیمی را جدا کرده و با لاستیک های جدید جایگزین کنید.

سپس کلاهک‌ها و نگهدارنده‌ها را مجدداً نصب کنید، مطمئن شوید که هر قطعه محکم است (اگرچه خیلی سفت نیست؛ مطمئن شوید که چرخ می‌تواند یکپارچه بچرخد) و به درستی در جای خود قرار بگیرد.

اگر نگهدارنده‌های چرخ بیش از حد سفت باشند، لاستیک‌های خودرو نمی‌چرخند، که مسئله دیگری است. خوشبختانه این یک راه حل ساده است: فقط نگهدارنده ها را شل کنید تا چرخ بتواند آزادانه بچرخد.

زمانی که پلاستیک به شدت ترک خورده و فرسوده شده است یا اگر جسمی در لاستیک ها گیر کرده باشد، می دانید که زمان تعویض لاستیک ها فرا رسیده است.

متأسفانه، برای تعمیر چرخهای پلاستیکی کار زیادی نمی توانید انجام دهید. هنگامی که آنها شکستند، باید آنها را جایگزین کنید. با این حال، ممکن است بتوانید ترک های کوچک را با آب بندی شکاف ها با چسب نگهدارنده اضافی یا فایبرگلاس برطرف کنید.

توصیه می کنیم چرخهای پلاستیکی خود را به چرخهای لاستیکی ارتقا دهید. مزایای زیادی برای این وجود دارد:

  • چرخهای لاستیکی دوام بیشتری دارند و بی صداتر هستند.
  • آنها در زمین ها و شرایط آب و هوایی مختلف عملکرد خوبی دارند.
  • چسبندگی بیشتر و کشش بهتری نسبت به تایرهای پلاستیکی دارند.
  • اگر نشتی یا سوراخ داشتند، می توانید به راحتی به جای تعویض کامل آنها را وصله کنید.

به خاطر داشته باشید که باید مطمئن شوید که هر لاستیک جدیدی متناسب با ماشین اسباب بازی خاص شما باشد. یکی دیگر از گزینه های ارزان تر، استفاده از اسپری لاستیکی، مانند اسپری فلکس سیل، بر روی چرخ های پلاستیکی برای افزایش کشش و محافظت در برابر سایش و پارگی است. می توانید این اسپری را چندین بار دوباره استفاده کنید.

 

نحوه تعمیر گیربکس ماشین شارژی

گیربکس برای تغییر سرعت کار می کند. مانند لاستیک‌ها، ماشین‌های اسباب‌بازی برقی استوک معمولاً با چرخ‌دنده‌های پلاستیکی عرضه می‌شوند، اما اگر می‌خواهید ارتقا دهید، می‌توانید به جای آن از دنده‌های فولادی سخت شده استفاده کنید. در هر صورت، شما باید بدانید که چگونه به گیربکس برسید!

برای رسیدن به گیربکس، همانطور که قبلا ذکر شد، باید یک چرخ را باز کنید و جعبه دنده را از موتور بیرون بیاورید.

از پیچ گوشتی خود برای باز کردن پیچ ها استفاده کنید. برای نمایان شدن گیربکس، قسمت جلویی را جدا کنید. سپس می توانید به چرخ دنده های مشکل دار دسترسی داشته باشید و ببینید چه قطعه ای باید تعمیر یا تعویض شود. هنگام تعویض دنده، مطمئن شوید که تعداد دندانه‌های دنده تعویضی شما با دندان‌های قدیمی شما یکسان باشد.

یکی از نشانه های بارز دنده عریان شده و جایگزینی مورد نیاز، صدای ساییدن است که از ماشین می آید.

لطفا توجه داشته باشید که اگر باتری و موتور را ارتقا می دهید باید گیربکس را نیز ارتقا دهید.

 

نحوه تعمیر موتور

اگر زمانی که ماشین در حال کار است می توانید صدای کلیک بشنوید، به احتمال زیاد موتور شما نامناسب است و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. برای دسترسی به موتور باید چرخ ها را بردارید تا به جعبه دنده برسید. قبل از برداشتن گیربکس، تمام سیم هایی را که می بینید جدا کنید. سپس می توانید به موتور برسید. پیچ های نگهدارنده موتور را باز کرده و بیرون بیاورید.

همچنین می توانید موتور را با استفاده از ولت متر تست کنید. موتور را به ولت متر وصل کنید و ببینید که آیا می چرخد ​​یا خیر.

اگر در حال تعویض موتور هستید، به سادگی از یک پیچ گوشتی برای باز کردن جعبه موتور و خارج کردن موتور فعلی استفاده کنید. قبل از نصب موتور جدید:

  • یک سر صاف فلزی جدید روی موتور جدید نصب کنید (توجه: مطمئن شوید که تعداد دندانه های آن برابر با سر چربی قدیمی است).
  • موتور را با سیم کشی مناسب به گیربکس وصل کنید.
  • قبل از اینکه چرخ ها را دوباره روی آن قرار دهید، مطمئن شوید که اتصال سیم کشی ایمن است.

لطفاً توجه داشته باشید که اگر باتری یا لاستیک‌های خود را ارتقا می‌دهید، ممکن است لازم باشد موتور را ارتقا دهید تا با نیروی اضافی مورد نیاز برای کارکرد صحیح خودرو مطابقت داشته باشد.

 

نحوه تعمیر پدال پا

پدال های پا، مانند یک ماشین واقعی، به ماشین کودک شما می گویند که حرکت کند. وقتی پدال های پا از کار می افتند، همیشه به این دلیل نیست که خود پدال شکسته است. برخی از دلایل رایج اضافی که ممکن است پدال کار نکند عبارتند از: مشکل سیم کشی، کانکتورهای سوئیچ آسیب دیده، باتری معیوب یا شکستگی موتور، که آنها را در بالا توضیح دادیم.

اولین قدم این است که یک آزمایش تشخیصی با ولت متر خود انجام دهید تا ببینید آیا برق از پدال عبور می کند یا خیر. اگر برق وجود ندارد، سیم کشی زیر پدال ها را بررسی کنید تا ببینید آیا نیاز به تعمیر یا تعویض دارند. برای تایید این موضوع، ماشین را روشن کنید. اگر هنگام پا گذاشتن روی پدال، موتور شروع به کار کرد و به کار خود ادامه داد، مشکل به احتمال زیاد سیم‌کشی پدال است.

کانکتورهای پدال و سیستم سیم کشی ممکن است خورده یا زنگ زده باشند. در این صورت، کانکتورهای سوئیچ را تمیز کنید یا آنها را به طور کامل تعویض کنید.

با این حال، گاهی اوقات، پدال فقط به طور موقت گیر می کند. به سادگی با فشار دادن مداوم روی پدال تا زمانی که رها شود، این مشکل را برطرف کنید.

 

سوالات رایج

تعدادی از سوالات پرتکرار و مشکلات رایج را در ذیل ذکر کرده ایم، امیدواریم برای حل مشکل شما کافی باشد

  1. چرا ماشین شارژی (موتور شارژی) خود به خود خاموش و روشن میشود؟
    پاسخ: باتری ضعیف است. اگر شارژر سالم است ، باتری تعویض گردد.در غیر اینصورت شارژر تعویض گردد.
  2. با فشردن پدال ، (یا دسته گاز موتور،) دستگاه خاموش و روشن میشود.دلیل چیست؟
    پاسخ: به پاسخ سوال اول رجوع شود.
  3. دنده جلو یا عقب دستگاه ، از کار افتاده است، دلیل چیست؟
    پاسخ: کلید مربوط به دنده(یا زیر سر دنده) تعویض گردد.(از نوع ۶ پل ۳حالته)
  4. با وجود شارژ کردن دستگاه، ماشین با زدن کلید استارت یا سویچ، روشن نمیشود لطفا دلیل را توضیح دهید؟
    پاسخ: ۲ حالت را بررسی کنید: ابتدا ممکن است کلید استارت خراب باشد. دوم اینکه باتری فرسوده شده باشد.

 

نکته پایانی

این لیست عیب‌یابی ما را برای مشکلات رایج ماشین شارژی فرزندتان کامل می‌کند! مطمئن شوید که هر مرحله را برای مؤثرترین نتیجه دنبال کنید.

با این حال، اگر گیر کردید و به کمک بیشتری نیاز دارید، از درخواست کمک نترسید. تیم تخصصی عزیز تویز بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات و نظرات مطرح شده از سوی شما عزیزان میباشد.

در پایان ممنون میشیم اگر با نظرات خود، ما را در بهبود کیفیت پاسخگویی کمک نمایید.

اگر سوالی در خصوص ماشین یا موتور شارژی خود دارید توسط فرم زیر میتوانید آن را مطرح کنید تا در کوتاه ترین زمان به آن پاسخ دهیم.

برترین ها...
ما را در سایت برترین ها دنبال می کنید

برچسب : ماشین شارژی, موتور شارژی, باتری ماشین شارژی, نویسنده : pouria myblogs بازدید : 336 تاريخ : چهارشنبه 11 خرداد 1401 ساعت: 2:46